الرئيسية

الأحد، 6 ديسمبر 2020

بص ياعلاء يا ابنى انت واخوك جمال ومعاكم الحاجه سوزان وانا عارف ان ابوك الله يرحمه كان واحد مننا بس ده مال يتامى يابنى وانا مقدرش اتصرف ولا اخد قرار فشخلل عشان تعدى ولعلمك انا بقولك كده احترامآ لعضم الترابه فدورها فى دماغك وهات حق اليتامى والمساكين وحلال عليك الباقى


 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

علق على الموضوع وادينى رأيك